مد و استایل

نکاتی برای راحتی کفش پاشنه بلند

انتخاب و خرید کفش پاشنه بلند مناسب که به پاهای شما آسیبی نرساند بسیار مهم است. انواع کفش های زنانه به خصوص کفش های پاشنه بلند زنانه نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهر خانم ها خواهند داشت. در این مقاله از مجله نوبل در مورد راهنمای خرید کفش پاشنه بلند صحبت می کنیم.

چند نکته مهم را ذکر کنید

اندازه دقیق پا را داشته باشید. گاهی اوقات اندازه پای ما دو عدد است، برای اندازه گیری دقیق سایز پای خود می توانید از فروشگاه های خوب کمک بگیرید. برخی از آنها ابزاری برای اندازه گیری دقیق اندازه پا دارند.

مارک های مختلف ممکن است در اندازه کفش متفاوت باشند. بسته به نوع برش کفش شما می توانید سایزهای مختلفی در برندهای مختلف داشته باشید. به همین ترتیب باید بدانید در مدل های اروپایی چه سایز دارید، در مدل های دیگر چگونه و …

برای خرید کفش در شب یا عصر بروید. باور کنید یا نه، اندازه پای ما در طول روز تغییر می کند و در پایان روز بزرگتر می شود. بعد از پیاده روی می توانید سایز صحیح کفش را داشته باشید.

قبل از خرید مدتی در کفش قدم بزنید. زیرا ممکن است یک کفش در ابتدا راحت به نظر برسد اما بعد از کمی راه رفتن احساس ناراحتی کند. از فروشگاه هایی خرید کنید که سیاست بازگشت و تعویض دارند.

کیفیت کفش پاشنه بلند. همه کفش های پاشنه دار یکسان ساخته نمی شوند، در واقع تفاوت های زیادی بین آنها وجود دارد. بنابراین کیفیت پاشنه مهم ترین چیزی است که می تواند باعث ناراحتی یا راحتی شما شود.

راه حل‌های سریع و آسان برای رفع بوی سوختگی برنج
آموزش راه رفتن با کفش پاشنه بلند
آموزش راه رفتن با کفش پاشنه بلند

مطمئن شوید که کف کفش محکم و بادوام است. دقت داشته باشید که اگر با چسب وصل شده باشد از کناره ها بیرون نزند اما بهترین راه این است که کف آن محکم دوخته شود.

به دنبال کفش هایی باشید که کفی لاستیکی روی پاشنه دارند. این امر باعث می شود که کفش هنگام راه رفتن صداهای آزاردهنده ای ایجاد نکند و راه رفتن را آسان می کند.

به کفی داخلی توجه کنید. این مواد داخلی معمولاً باید از چرم ساخته شوند نه از مواد مصنوعی. اگر کفش های شما فقط یک لایه داخلی در ناحیه اطراف و پاشنه داشته باشد، راحت نخواهید بود.

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند راحت

اگر مچ پاهای پهنی دارید. از کفش های پاشنه بلند که تا مچ پا بسته می شوند نپوشید. این باعث می شود مچ پا بازتر به نظر برسد. سعی کنید توجه خود را از مچ پا به انگشتان پا معطوف کنید. اگر علاقه مند به بستن روسری خود به روشی جدید هستید به مقاله روسری های خود را به روشی جدید ببندید.

اگر پاهای کوتاهی دارید. از کفش های پاشنه بلند که تی شکل هستند استفاده نکنید زیرا پاهای شما را کوتاه تر نشان می دهد.

اگر می خواهید پاها بلندتر به نظر برسند. کفش های نوک تیز می توانند پاهای شما را بلندتر نشان دهند، اما مراقب باشید آنها را در مواقع خاص نپوشید زیرا می توانند به پاهای شما آسیب برسانند.

اگر پاهایتان پهن است. از کفش های نوک گرد استفاده کنید. آنها هم زیبا به نظر می رسند و هم شما را راحت می کنند و هم پاهایتان را کوچکتر نشان می دهند.

گردنبند چوکر چیست؟

بیشتر بخوانید:

 

منبع: banimode

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا