تکنولوژی و دیجیتال

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ که باید بشناسید

در این مقاله لیست بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ را برای شما معرفی خواهیم کرد. ساعت هوشمند سیم کارت خور یکی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیاست که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان گوشی موبایل و امکانات محدود گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کالا در انواع اسپرت مردانه و زنانه در بازار موجود است. در ادامه این بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ

هزینه ساعت هوشمند سیم کارت خور با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند متفاوت است. از جمله ویژگی‌هایی که این ساعت‌ها ارائه می دهند عبارتند از:

  1. یک دفترچه تهیه کنید
  2. قابلیت تماس
  3. دفترچه تلفن ارائه دهید
  4. ضبط صدا
  5. ارسال پیامک

مچ بند هوشمند زیر 500 هزار تومان یا ساعت هوشمند زیر 200 هزار تومان بیشترین جستجو را در اینترنت دارند. ساعت‌های سیم کارتی دخترانه و زنانه به صورت اسپرت و رسمی در بازار موجود می‌باشد. معمولا در انواع رسمی صفحه نمایش وضوح بهتری دارد و از نظر قیمت در رتبه بالاتری قرار می‌گیرد.

بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور
بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور

اگر قصد خرید بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ زنانه و مردانه را دارید ما در ادامه لیست ساعت‌های هوشمند مذکور را ارائه میکنیم پس با مجله نوبل همراه باشید. ارائه درگاه سیم کارت گزینه خوبی است زیرا می‌توانید امکانات خاصی را در کنار ساعت خود داشته باشید. به عنوان مثال با این قیمت می‌توانید ساعتی تهیه کنید که می‌تواند فیلمبرداری کند، از طریق بلوتوث ارتباط برقرار کند و عکس بگیرد.

ساعت هوشمند سیم کار خور سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

قیمت بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور
قیمت بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

مدل «گلکسی واچ اکتیو 2» در سال 2019 همزمان با نوت 10 رونمایی شد، این محصول در دو نسخه 44 و 40 میلی متری به بازار عرضه شده است. سامسونگ تنها 6 ماه پس از عرضه Galaxy Watch Active این مدل را روانه بازار کرده است. این جزو بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ است که به صورت روزانه و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد، امکان استفاده از آن را در تمام ساعات روز فراهم می کند.

نقد و بررسی تبلت بلک ویو تب 13؛ قابلیت ها، کیفیت ساخت و عملکرد

با توجه به طراحی اسپرت این ساعت می‌توان از آن برای خانم ها و آقایان استفاده کرد. صفحه نمایش این ساعت 42 میلی متری در اندازه 1.2 اینچی و از فناوری super AMOLED ساخته شده است. رزولوشن صفحه نمایش 360 در 360 پیکسل است و تصویری واضح و شفاف را نمایش می‌دهد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی فعالیت‌های روزانه خود را اندازه گیری کنید.

این حسگرها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، نوار قلب، فشارسنج، سنسور نور محیط و مانیتور ضربان قلب می‌باشد. با استفاده از این ساعت از زیر بار مسئولیتی که در طول روز دارید راحت خواهید شد. ضد آب بودن این ساعت به شما این امکان را می‌دهد که از آن برای شنا استفاده کنید.

ویژگی‌هایی مانند طراحی جدید قاب چرخان و رابط کاربری رابط کاربری نیز در ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 وجود دارد. صفحه نمایش ساعت رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‌تواند بلافاصله و تنها با یک ضربه بر روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشد. شایان ذکر است طراحی موسوم به Aclipse بر روی صفحه ساعت به گونه‌ای است که رنگ آن متناسب با هر ساعت از روز تغییر می‌کند.

ویژگی‌ها Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

  • نوع کاربری:ورزشی، رسمی، روزمره
  • فرم صفحه:گرد
  • جنس بند:چرم

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

بهترین مارک ساعت هوشمند سیم کارت خور
بهترین مارک ساعت هوشمند سیم کارت خور

مدل «گلکسی واچ اکتیو 2» در سال 2019 همزمان با نوت 10 رونمایی شد که تکنولوژی و دیجیتال سامسونگ تنها 6 ماه پس از عرضه گلکسی واچ اکتیو این مدل را روانه بازار کرده است.

این ساعت که جزور بهترین ساعت هوشمند سیم کار خور سامسونگ است که به صورت روزانه و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد، امکان استفاده از آن را در تمام ساعات روز فراهم می کند. با توجه به طراحی اسپرت این ساعت می‌توان از آن برای خانم ها و آقایان استفاده کرد.

صفحه نمایش این ساعت 44 میلی متری 1.4 اینچ بوده و از فناوری super AMOLED ساخته شده است. رزولوشن صفحه نمایش 360 در 360 پیکسل است و تصویری واضح و شفاف را نمایش می‌دهد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی فعالیت های روزانه خود را اندازه گیری کنید.

بررسی جی پلاس q20؛ همه چیزی که از یک گوشی میان رده انتظار دارید

ویژگی‌ها Galaxy Watch Active2 44mm

  • نوع کاربری:ورزشی، رسمی
  • فرم صفحه:گرد
  • جنس بند:لاستیک
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام:انگلیسی

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800

خرید بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور
خرید بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

سامسونگ گلکسی واچ SM-R800 در سال 2018 همزمان با نوت 9 رونمایی شد.این ساعت هوشمند که به صورت روزانه و ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، امکان استفاده از آن را در تمام ساعات روز فراهم می‌کند. حتی می‌توانید بندهای مختلف بخرید، این ساعت که یکی از بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ است که میتوان آن را با لباس‌های مختلف ست کنید یا با آن به مجالس رسمی بروید.

با توجه به طراحی اسپرت این ساعت می‌توان از آن برای خانم‌ها و آقایان استفاده کرد. صفحه نمایش این ساعت 1.3 اینچی و سوپر AMOLED است. رزولوشن صفحه نمایش 360 در 360 پیکسل است و تصویری واضح و شفاف را نمایش می‌دهد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی فعالیت های روزانه خود را اندازه گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و مانیتور ضربان قلب هستند.

با این ساعت از زیر بار مسئولیتی که در طول روز بر دوش دارید خلاص می شوید; از آنجایی که این ساعت می‌تواند صبح‌ها شما را از خواب بیدار کند، با اطلاع رسانی تمام کارهای روزانه در طول روز را به شما یادآوری می‌کند و با استفاده از حالت My Day، برنامه شما را تا 10 ساعت نمایش می‌دهد. اگر هنگام پیاده روی و ورزش آن را با خود ببرید اطلاعات مفیدی به شما می‌دهد. همچنین ضد آب بودن این ساعت امکان استفاده از آن را در شنا نیز فراهم می‌کند.

توجه داشته باشید که این ساعت برای اسکی روی آب یا غواصی و سایر فعالیت‌های آبی با سرعت بالا طراحی نشده است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این ساعت باتری آن است. به گفته سامسونگ، اگر زیاد روی ساعت خود کار نکنید، با یک بار شارژ می توانید تا 7 روز از آن استفاده کنید. این مقدار بسیار قدرتمندتر از سایر ساعت های هوشمند است و سامسونگ با به روز رسانی نرم افزار این ساعت سعی کرده مصرف آن را به حداقل برساند. در مجموع، این ساعت یک مکمل عالی برای انواع گوشی های موبایل است. اما بهتر است برای گوشی‌های موبایل سامسونگ استفاده شود.

بررسی لپ تاپ HP Victus 15؛ بررسی ویژگی‌ها، عملکرد، نقاط قوت و ضعف

ویژگی‌ها Galaxy Watch SM-R800

  • نوع کاربری:ورزشی، روزمره
  • فرم صفحه:گرد
  • جنس بند:لاستیک
  • قابلیت‌های ساعت هوشمند:کنترل سطح اکسیژن خون
  • زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام:فارسی

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810

خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور ریجستری شده
خرید ساعت هوشمند سیم کارت خور ریجستری شده

مدل «Galaxy Watch SM-R810» در سال 2018 و هم‌زمان با Note 9 رونمایی شد. این ساعت هوشمند که استفاده‌ی روزمره و ورزشی دارد، باعث می‌شود بتوانید از آن در تمامی لحظات روز استفاده کنید. حتی می‌توانید با خرید بندهای مختلف، این ساعت را با لباس‌های مختلفی ست کنید یا با آن به مجالس رسمی بروید. باتوجه به طراحی اسپورت این ساعت، استفاده‌ی آن برای خانم‌ها و آقایان ممکن است. صفحه‌نمایش این ساعت 1.2 اینچ بوده و از نوع super AMOLED است.

رزولوشن صفحه‌نمایش 360 × 360 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب هستند.

با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود؛ چراکه این ساعت می‌تواند صبح شما را بیدار کند، در طول روز با اطلاع‌رسانی تمامی کارهای روزانه را به شما یادآوری کند و با استفاده از حالت My Day، برنامه‌ی شما را تا 10 ساعت نمایش دهد.

در صورت همراه داشتن آن هنگام پیاده‌روی و ورزش، اطلاعات مفیدی به شما می‌دهد. همچنین قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. توجه داشته باشید که این ساعت برای اسکی روی آب یا غواصی و سایر فعالیت‌های آبی پرسرعت طراحی نشده است. در بهترین حالت و کمترین مصرف، باتری این محصول تا 120 ساعت و در شرایطی که حداکثر استفاده را از آن داشته باشید تا 9 ساعت کارایی دارد.

ویژگی‌های Galaxy Watch SM-R810

  • نوع کاربری:ورزشی، رسمی، روزمره
  • فرم صفحه:گرد
  • جنس بند:لاستیک

سخن آخر

در این مقاله لیست بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ را برای شما معرفی کردیم. ساعت بعدی را شما در بخش نظرات معرفی کنید.

منبع: techradar

مطالب مرتبط:

ساعت هوشمند چی بخرم

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا