زیبایی و سلامت

بهترین رنگ مو کدام است؟

معرفی بهترین رنگ مو برای امتحان رنگ‌های مختلف روی سرتان اما از مواد شیمیایی و مضرات آن می‌ترسید و این رنگ موهایتان را محدود می کند. پس باید به دنبال محصولاتی باشید که گیاهی و کاملا ارگانیک باشند. و با پوست شما سازگار باشد. برای اطلاع از محصولات ارگانیک با مجله نوبل همراه باشید.

رنگ موی ارگانیک چیست؟

رنگ ارگانیک به رنگی گفته می‌شود که ماده پایه آن کاملاً گیاهی بوده و مواد شیمیایی در آن بسیار کم یا اصلاً استفاده نشده باشد. چنین رنگ‌هایی با روش‌های طبیعی و مواد گیاهی به دست می‌آیند.

آیا رنگ موی کاملا ارگانیک وجود دارد؟

هیچ برندی از رنگ مو به طور کامل و 100% ارگانیک نیست، در صورتی که اکنون هر برندی ادعا می‌کند که محصولات رنگ مو کاملا گیاهی و ارگانیک دارد. هر رنگ مو دارای مقدار کمی از مواد شیمیایی مصنوعی است که در رنگ مورد نیاز است زیرا pH موهای شما را فعال می‌کند. این مواد شیمیایی تا حدودی به روشن شدن رنگ مو کمک می‌کنند.

افرادی هستند که از حنا برای رنگ موی خود استفاده می کنند و معتقدند که حنا کاملا گیاهی است، اما از این رنگ برای پوشاندن موهای سفید نمی‌توان استفاده کرد و املاح موجود در حنا می‌تواند موهای شما را خشک و شکننده کند و آسیب جدی به شما وارد کند. مو رنگ‌های ارگانیک حاوی مقادیر کمی از مواد شیمیایی است که بر PH مو تاثیر می‌گذارد. در انتخاب رنگ مو دقت کنید که رنگ مو بدون آمونیاک باشد، زیرا آمونیاک برای مو بسیار مضر است و کاملا غیر طبیعی است.

رنگ مو بدون آمونیاک چیست؟

افرادی که از رنگ‌های بدون آمونیاک استفاده می‌کنند با معرفی بهترین برندهای رنگ مو فکر می‌کنند رنگ‌های کاملا طبیعی و بی‌ضرر را انتخاب کرده‌اند. در صورتی که ممکن است ترکیبات مضر دیگری در این رنگ ها وجود داشته باشد که آسیب جدی به مو وارد می کند. وارد می شود.

در رنگ موهایی که حاوی آمونیاک نیستند، 4 ماده اصلی وجود دارد که شامل مونو اتانول آمین (MEA)، اتانول آمین، کوکامید MEA و آمینو متیل پروپانول (AMP) می‌شود. این مواد به باز شدن کوتیکول های مو و افزایش رنگ کمک می‌کنند. PH موهای شما به طور موثر و سریع جذب می شود. اما اگر سطح pH موهای شما بیش از حد بالا باشد، آسیب جدی به موهای شما وارد می شود. در نتیجه رنگ موی ارگانیک انتخاب بسیار مناسبی برای رنگ موی شماست، ماندگاری و رنگ آمیزی زیبایی و سلامت را برای شما ایجاد می کند.

رنگ موی پلت دائمی

رنگ موی دائمی Peltkit رنگ موی سری “Intensive” برند “پالت” برای خانم‌ها مناسب است. رنگ‌های تیره، به‌ویژه رنگ‌های قهوه‌ای، رنگ‌هایی هستند که با بیشتر رنگ‌های پوست سازگار هستند و فرقی نمی‌کند رنگ پوست شما تیره باشد یا روشن. همچنین تطبیق آرایش با رنگ موهای تیره بسیار راحت تر از رنگ های روشن یا خاص است. مدل قهوه ای متوسط می‌تواند زیبایی زیادی به چهره شما ببخشد. داخل کیت رنگ پلت یک لوله رنگ 50 میلی لیتری، یک اکسیدان شماره 2 یا 9٪، یک ماسک موی 10 میلی لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی‌رنگ برای مراقبت از پوست دست است.

13 تا بهترین شامپو ضد شوره که باید بشناسید

رنگ موی طبیعی دائمی

این رنگ موی طبیعی از مواد گیاهی ساخته شده است. کسانی که خواهان رنگ طبیعی و سالم برای موهای خود هستند از این رنگ مو استفاده می‌کنند. این رنگ موی خارجی موهای شما را تغذیه و درخشان می‌کند. این برند در 29 طیف رنگ و رنگ عرضه می‌شود. مختلف عرضه شده است. از مزایای این رنگ مو بدون آمونیاک، پوشش کامل موهای خاکستری، رنگ و براق شدن سریع مو، ماندگاری طولانی مدت رنگ مو و از معایب آن می‌توان به آسیب و حساسیت پوست اشاره کرد.

رنگ مو Matrix SoColor

بسیاری از آرایشگران حرفه ای به این برند ماتریکس علاقه دارند، زیرا دارای رنگ ها، رنگ ها و درخشندگی موی متنوعی است. این برند رنگ مو 100% موهای خاکستری را پوشش می دهد. این رنگ مو شامپویی براق نیز دارد. معرفی بهترین برندهای رنگ مو

رنگ موی گیاهی طبیعی لوگونا

این رنگ مو برای تمام رنگ‌های مو از تیره تا روشن استفاده می‌شود. این برند رنگ مو از ترکیب حنا و گیاهان طبیعی پوست گردو و صدف تهیه شده است. برند رنگ مو لوگونا 100% از گیاهان خالص تولید شده و تمامی تارهای خاکستری را پوشش می‌دهد، همچنین موها را تغذیه و رشد می‌دهد و آن را شاداب و سالم می‌کند. فواید آن باعث حجیم و شادابی مو می‌شود که از عصاره‌های گیاهی تهیه شده و موهای شما را براق و درخشان می‌کند.

رنگ موی ایرانی پرستیژ جدید

این برند یک برند جدید ایرانی است و با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی روز دنیا کمترین آسیب را به موهای شما وارد می‌کند. رنگ موی پرستیژ حاوی روغن آرگان است و از خشکی و شکنندگی موهای شما جلوگیری می‌کند و درخشندگی و درخشندگی موهای شما را کاهش می‌دهد. طعم خاصی به آن می‌دهد. آمونیاک به کار رفته در آن بسیار کم است. بنابراین آسیب به موهای شما را کاهش می‌دهد.

این رنگ مو دارای 10 تناژ رنگی می‌باشد، بنابراین انتخاب‌های زیادی برای شما وجود دارد و طرفداران زیادی دارد. رنگ مو پرستیژ حاوی روغن آرگان و ویتامین C است همچنین کراتین موجود در رنگ مو باعث نرمی و لطافت موها می‌شود. از ویژگی‌های مهم این رنگ مو، پوشانندگی کامل موهای خاکستری است و اثر محافظتی در برابر نور خورشید دارد.

ویژگی‌های این محصول:

  • حاوی مولتی ویتامین و نرم کننده
  • حاوی ویتامین c
  • حاوی کراتین و نرم کننده پروتئین
  • دوام و طول عمر
  • پوشش کامل موهای سفید
  • درخشندگی و شفافیت مو را حفظ کنید
  • حاوی رنگدانه های کافی با غلظت بالا و ماندگاری طولانی

رنگ موی آنیکا

یکی از با کیفیت ترین رنگ‌های مو رنگ مو آنیکا است که مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. دارای عوامل خنک کننده و مولتی ویتامین است و از موهای شما محافظت می‌کند. این برند دارای پک کامل شامل رنگ موی 50 میلی لیتری و اکسیدان 75 میلی لیتری و همچنین دستکش و کلاه رنگی است که در سری پرو کراتین و رنگ موی آنیکا می‌باشد.

کمبود پتاسیم در بدن و علائم آن؛ راه‌های پیشگیری و درمان

تمامی محصولات آنیکا از جمله شامپو، کرم مغذی و کرم احیا کننده حاوی روغن آرگان هستند. بعد از استفاده از رنگ و شستشوی کامل موها می‌توانید از کرم احیا کننده آنیکا که برای تغذیه مو لازم است استفاده کنید.

رنگ مو مارال

این برند ایرانی یک رنگ موی طبیعی است که طرفداران زیادی دارد. رنگ موی مارال به موهای شما شفافیت و درخشندگی می‌دهد. اثر محافظتی روی موهای شما دارد. در مواد این رنگ مو از سیلیکون برای جلوگیری از تیرگی مو استفاده شده و موهای شما را براق و براق می کند.

به دلیل طبیعی بودن این رنگ مو هیچ تفاوتی با موهای طبیعی ندارد. رنگ موی مارال حاوی روغن بادام و ویتامین C است که از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری می‌کند و از آن در برابر آسیب مو محافظت می‌کند. دارای پوشش قوی، موهای خاکستری را کاملا می‌پوشاند و ماندگاری بالایی دارد. طیف‌های رنگی زیادی دارد که سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کند.

رنگ مو گانکا

رنگ مو گانسا محصول شرکت اسپانیایی کار آسای و یک برند ایرانی می‌باشد. توانسته است اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان را برای کیفیت خود جلب کند. مواد اولیه این رنگ مو توسط کشورهای اروپایی تهیه شده و با آزمایش متخصصان ایرانی در ایران تولید می‌شود. رنگ مو گانسا با تیوپ در حجم 100 میلی لیتر و در تنوع رنگی بسیار بالا تولید می‌شود. افرادی که موهای تیره تا روشن دارند می‌توانند از این رنگ مو استفاده کنند. رنگ مو گانسا حاوی جوانه گندم، ویتامین C، آلوئه ورا، کراتین و روغن کنجد است که از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند و از موهای شما محافظت می‌کند.

رنگ موی Domacy

یکی از برترین برندهای رنگ مو رنگ موی دوماسی است که یکی از ویژگی های مهم این برند پوشش بسیار بالای آن است. برای افراد سخت کوش مناسب است. مواد اولیه آن توسط یک شرکت فرانسوی ساخته شده است بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار است. رنگ موی دوماسی حاوی 3 نوع روغن نارگیل، بادام و زیتون است و از موهای شما در برابر آسیب های جدی محافظت می کند و شادابی و طراوت را به موهای شما باز می گرداند. کاتالوگ رنگ مو دوماسی دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ مو می باشد. موی دوماسی با حجم لوله های 120 میلی لیتری مناسب برای خانم ها و آقایان تولید می شود.

انواع رنگ مو

10 تا از بهترین برندهای رنگ مو، رنگ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

رنگ مو به دو نوع دائمی و موقت تقسیم می شود. رنگ موی موقت در انواع مختلفی به صورت شامپو، محلول، اسپری و پودر تولید می شود. این رنگ های مو پس از شستشو پاک می شوند، هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد، ماندگاری آن کمی بیشتر می شود. دسته دوم رنگ موهای دائمی هستند، این رنگ مو به تارهای موهای شما نفوذ می کند و برای همیشه ماندگار است و با شستشو از بین نمی رود، بنابراین پرمصرف ترین محصولات نیز هستند.

اکستنشن مو چیست؟ و اکستنشن مو در خانه چگونه است

چه رنگ مویی برای پوست و چشم شما مناسب است؟
انتخاب رنگ موی مناسب تاثیر زیادی در زیبایی و جوان‌تر به‌نظر رسیدن شما دارد. و این در صورتی است که رنگ مو را مناسب پوست و موی خود انتخاب کنید، زیرا در غیر این صورت صورت شما رنگ پریده و پیر به نظر می رسد. انتخاب رنگ مو برای انواع پوست های سبز و سفید متفاوت است.

اگر پوست سبزی دارید

کسانی که پوست سبز دارند باید رنگ موهای گرم مانند عسلی، کاراملی، شکلاتی، قهوه ای تیره را انتخاب کنند، این کار باعث شادابی و جوانی افراد با پوست تیره می شود.

اگر پوست سفیدی دارید

کسانی که پوست سفید دارند باید رنگ های روشن مانند طلایی روشن، شرابی، قهوه ای روشن، نسکافه ای را انتخاب کنند که باعث شادابی و طراوت چهره می شود.

اگر چشمان قهوه ای دارید

برای افرادی که چشمان قهوه ای یا قهوه ای تیره دارند باید رنگ های تناژ گرم مانند بلوطی، فندقی، عسلی و قهوه ای را انتخاب کرد.

اگر چشم های رنگی دارید:

افرادی که چشم های رنگی مانند خاکستری و آبی دارند باید رنگ های روشن را انتخاب کنند. مانند بلوند یخی، طلایی روشن، کاراملی و قهوه ای روشن

انتخاب مناسب در این رنگ ها چهره ای جذاب و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

چگونه رنگ پوست خود را تشخیص دهیم؟

برای دانستن رنگ پوست خود باید زیر نور خورشید و نور طبیعی باشید. دستتان را زیر آفتاب بگذارید، اگر رگ های دستتان بنفش یا آبی است، پوستتان سرد است. اما اگر رگ های دست شما در زیر نور آفتاب سبز است، به این معنی است که پوست شما گرم است. و اگر هیچ کدام از این رنگ ها نبود و ترکیبی از این رنگ ها بود، باید خوشحال باشید زیرا پوست شما خنثی است و همه تناژهای رنگی برای پوست شما مناسب است.

رنگ های تیره گرم که برای افراد با پوست گرم مناسب است. شامل رنگ های قهوه ای تیره، مشکی، کاکائویی و موکا می باشد.

و اگر پوست شما سرد است و دارای رگه های آبی است، بهترین رنگ مو برای پوست شما شامل: بلوند روشن، طلایی و کاراملی است.

اگر پوست خنثی دارید، بهترین رنگ برای شما شامل بلوند عسلی، بلوند کاراملی، بلوند زیتونی است.

خلاصه و نکات پایانی

تا اینجا دانستیم که بهترین رنگ مو کدام است در ادامه میدانیم که مو حاوی رنگدانه‌هایی از فولیکول‌های مو است که حاوی دو نوع ملانین است: یوملانین و فئوملانین.

اگر فرد دارای میومئین یوملانین زیاد باشد، رنگ مو تیره تر و اگر کمتر باشد، مو روشن تر است. سطح ملانین در فرد با گذشت زمان تغییر می‌کند. رنگ مو قومیتی است و با افزایش سن سفید می‌شود. ملانین فئوملانین باعث قرمزی و نارنجی شدن مو می‌شود که در برخی افراد وجود دارد.

منبع: the best hair color

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا