رپورتاژ

10 ترفند عالی پوشیدن لباس برای مخفی کردن برجستگی شکم

پوشیدن لباس برای مخفی کردن برجستگی شکم دغدغه بسیاری از افراد به شمار می رود. چاقی شکم از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها با آن مواجه هستند. نوسانات هورمونی، رژیم غذایی و سبک زندگی، افراد را در سنین 40 الی 50 سالگی مورد هدف قرار داده است. البته بروز چنین مشکلی تنها مختص این سنین نیست، بلکه خانم های جوان نیز با چنین مشکلاتی رو به رو می شوند.

افرادی که شکم بزرگ دارند چه لباسی بپوشند؟

برای لاغر دیده شدن شکم ترفندهای زیادی وجود دارد و باید با انتخاب رنگ ها، طرح ها و مدل های مناسب چربی های نواحی شکم را پنهان کنید.

البته علاوه بر طرح و رنگ، انتخاب شلوار مناسب نیز تاثیر زیادی در لاغر دیده شدن شکم دارد. شلوارهای لخت به راحتی با بلوزهای لخت استایل می شوند. پیراهن هایی که روی شلوار قرار می گیرند با لباس های اورسایز، گزینه مناسبی برای استایل روزمره شناخته می شوند.

در صورتی که تمامی موارد گفته شده بود کارامد نبود، می توانید یک کت یا کت اورسایز انتخاب کرده و چربی های شکم و پهلو خود را پنهان کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که چربی های شکم و پهلو از زیبایی شما نمی کاهد و تا زمانی که ورزش می کنید، رژیم غذایی متعادلی دارید و خطری سلامتی تان تهدید نمی کند، خود را هرطور که هستید بپذیرید و دوست بدارید.

10 ترفند برای لاغر دیده شدن شکم:

1- پیراهن و دامن های کلوش بپوشید

پارچه های سبک با مدل کمر امپراطوری و مدل های طرح دار در پنهان کردن شکم نقش موثری دارد. این نوع لباس ها برای تمامی افراد مناسب است و علاوه بر خانم ها و نوجوانان، پلاس سایزها نیز می توانند مورد استفاده قرار دهند.

دانشگاه فرهنگیان چه دانشگاهی است؟

دامن های کلوش بلند نیز با قرار دادن لباس در داخل دامن، به پنهان کردن چربی های شکم کمک می کند. در این لباس ها لایه های توری روی دامن در پنهان کردن بزرگی شکم تاثیرگذار است.

2- شلوارهای فاق بلند بگ انتخاب کنید

معمولا شلوار بگ ها برای پنهان کردن شکم و پهلو مناسب نیستند، اما در صورتی که به درستی پوشیده شوند، گزینه راحت و بی دردسری شناخته می شوند. برای ست کردن شلوار فاق بلند بگ تنها کافیست از یک تاپ و کت دلخواه خود استفاده کنید. البته بهتر است کت های اورسایز انتخاب کنید.

در ست کردن شلوار باید به جزئیات توجه داشته باشید. سعی کنید پایین شلوار تا شده خود را با یک جفت کفش ساده ست کنید و شلوار جین را در باریک ترین قسمت کمر خود ببندید. استفاده از کمربند مناسب به در باریک دیده شدن کمر تاثیرگذار است.

3- شلوارهای گره دار و طرح دار را با تاپ ست کنید

استفاده از این شلوارها یکی از راحت ترین و شیک ترین روش های مخفی کردن شکم به شمار می رود. جزئیات گره روی کمر به مخفی کردن شکم و پهلو کمک می کند؛ زیرا به صورت کمربند در باریک ترین قسمت کمر قرار می گیرد. کمی از پیراهن را از داخل شلوار بیرون بکشید تا لاغرتر به چشم بیایید.

4- بلوز اورسایز بپوشید

اگر به دنبال یک ترفند برای لاغر دیده شدن و مخفی کردن برجستگی شکم خود هستید، پیراهن اورسایزی انتخاب کنید و پس از پوشیدن لباس یک طرف آن را بیرون از شلوار قرار دهید. توصیه می شود آن را کمی بیرون بکشید تا به باریک ترین قسمت میان تنه خود شکل و ساختار بهتری دهید، که این موضوع در مخفی کردن شکم موثر است.

بهترین اتو مو کراتینه

5- کت بلیزر اورسایز انتخاب کنید

در حال حاضر کت های بلیزر در دسته آیتم ها و انتخاب های ترندی محسوب می شوند، که به لاغر دیده شدن شکم کمک کرده و برای افرادی که شانه های پهنی دارند مناسب است. در صورتی که جلو کت بلیزر خود را باز بگذارید، برجستگی کوچک روی شکمتان پهنای کمر را کاهش داده و این موضوع موجب لاغر دیده شدن کمر و مخفی کردن چربی های شکم می شود.

6- استایل های تک رنگ انتخاب کنید

انتخاب استایل های تک رنگ توهم استایل صاف را در افراد ایجاد کرده و توجه را از قسمت های برجسته بدن دور می سازد.

7- رنگ های تیره مناسب هستند

می توانید روی پیراهن خود از یک کت اورسایز تیره استفاده کنید تا پوشش بیشتری در قسمت میان تنه داشته باشید رنگ های تیره گزینه های مناسبی هستند، اما در صورتی که این رنگ ها انتخاب شما نیستند، می توانید برای لباس رویی یا همان کت انتخابی، خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

8- لباس هایی با برش راسته انتخاب کنید

در صورتی که قصد پنهان کردن شکم خود را دارید انتخاب پیراهن های کوتاه کار دشواری است؛ پس پیشنهاد می شود از پیراهن هایی با برش راسته یا کلوش انتخاب کنید. در صورتی که این پیراهن ها با بوت های بلند بالای زانو ست شوند، توجه از قسمت میانی بدن (شکم و پهلو) برداشته می شود.

9- در موقعیت های رسمی کت و شلوار ست بپوشید

برای بسیاری از خانم انتخاب یک استایل رسمی که بتوانند شکم و پهلو خود را مخفی کنند، کار دشواری است. در چنین موقعیتی انتخاب یک سرهمی با رنگ تیره یا کت و شلوار همرنگ بهترین گزینه است. همچنین اگر یکی از لباس ها را با طرح راه راه عمودی انتخاب کنید، فوق العاده خواهد بود.

بهتر است این نوع لباس ها با کفش های پاشنه دار ست کنید. هر چه کفش انتخابی براق تر باشد، بهتر است؛ زیرا توجه از قسمت های میانی بدن دور می شود.

نکات مهم در خرید چراغ سقفی روکار

10- از شال بلند استفاده کنید

در فصل پاییز و زمستان می توانید برای مخفی کردن شکم از شال بلند استفاده کنید، که باعث جذابیت بیشتر استایل های پاییزی و زمستانی می شود.

بهترین روش های پوشاندن شکم در لباس مجلسی

جذابیت و شیک پوشی در مجالس برای بسیاری از خانم ها حائز اهمیت است. معمولا خانم ها به دلایل مختلف از چربی های شکم و پهلوی خود حس نارضایتی دارند و به دنبال روش هایی برای پوشاندن شکم در لباس مجلسی هستند. گن یکی از بهترین گزینه ها برای زیر لباس مجلسی شناخته می شود، که در مدل های متنوعی در بازار موجود است.

داشتن شکم و پهلو نباید موجب کاهش اعتماد به نفس شما شود. شما به راحتی می توانید در مجالس مختلف استایل شیک و جذابی داشته باشید و بدرخشید، تنها کافیست بهترین گن برای زیر لباس مجلسی انتخاب کنید. البته برای داشتن استایل شیک و زیبا در مجالس تنها استفاده از گن مناسب کافی نیست؛ بلکه باید از ست شورت و سوتین زنانه زیر لباس مجلسی مورد استفاده قرار دهید.

شاید تصور کنید ست لباس زیر ارتباطی با لباس مجلسی ندارد، اما این تفکر کاملا غلط است؛ زیرا شورت مناسب از ایجاد خط روی لباس مجلسی جلوگیری کرده و در کوچک تر دیده شدن شکم و خوش فرمی باسن تاثیرگذار است و سوتین مناسب سینه ها را با ظاهری بهتر و خوش فرم تر نمایان می کند، پس برای داشتن یک استایل مرتب و شیک پوش از انتخاب یک ست شورت و سوتین زنانه زیر لباس مجلسی غفلت نکنید.

نکات پایانی

در صورتی که تا این قسمت از مقاله همراه ما بوده اید، نگرانی نسبت به اندام خود ندارید و اطلاعاتی کافی نسبت به تمامی ترفندهای پنهان کردن شکم به دست آورده اید. رعایت نکات گفته شده تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی استایل خانم ها دارد.

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا