تکنولوژی و دیجیتال

سامسونگ در سال 2022 تولید گوشی های خود را کاهش می دهد

به گزارش وب سایت کره ای «The Elec»، ظاهرا سامسونگ قصد دارد در سال 2022 هدف گذاری و برنامه تولید گوشی‌های تلفن همراه را تغییر دهد و به جای عرضه 300 میلیون دستگاه، 40 میلیون دستگاه کمتر و حدود 260 میلیون گوشی عرضه کند که کمتر از آمار عرضه مربوط به سال 2021 است. در ادامه با مجله نوبل همراه باشید.

برخی از تحلیلگران بازار خاطرنشان می‌کنند که افزایش تورم، کاهش تقاضای خرید از سوی مصرف کنندگان و مشکلات زنجیره تامین باعث شده سامسونگ امسال چنین تصمیمی را دنبال کند.

اگرچه به نظر می‌رسد که همه گیری کرونا مانند گذشته تاثیر چندانی بر بازار فروش گوشی‌های هوشمند نداشته باشد، اما ظاهراً مسائل جدیدی مطرح شده است که سامسونگ را مجبور به بازنگری در استراتژی‌های تولید خود در سال جاری می‌کند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت کره‌ای “The Elec”، برخی مسائل تکنولوژی و دیجیتال سامسونگ را مجبور کرده است تا استراتژی تولید خود را برای سال 2022 تغییر دهد و تولید خود را حدود 40 میلیون دستگاه کاهش دهد.

آمار تولید موبایل سامسونگ در سال 2022

بر اساس این نشریه، سامسونگ تولید حدود 334 میلیون گوشی هوشمند در سال 2022 را هدف گذاری کرده بود که ظاهراً قصد داشت حدود 284 میلیون دستگاه را با امکانات خود تولید کند و 50 میلیون دستگاه دیگر را به شرکت‌های دیگر واگذار کند.

در واقع، سامسونگ قصد داشت حدود 300 میلیون دستگاه تلفن همراه را در سال جاری عرضه کند. در گزارش اخیر به نظر می‌رسد که این شرکت هدف خود را برای تولید تغییر داده است.

بررسی جی پلاس q20؛ همه چیزی که از یک گوشی میان رده انتظار دارید

برای مقایسه اعداد و ارقام، لازم به ذکر است که سامسونگ در سال 2020 سال پرباری را به دلیل اپیدمی کرونا سپری نکرد و تنها حدود 250 میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کرد. در سال 2020، این شرکت 300 میلیون دستگاه تولید کرد و 270 میلیون از آنها به بازار عرضه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: thelec

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا