هنر و سینما

مارگارت کوالی و جرالدین ویسونا فن در فیلم بدون عنوان اتان کوئن

مارگارت کوالی و جرالدین ویسونافن برای ایفای نقش در فیلم بدون عنوان فوکوس فیچرز و ایتن کوئن در صندلی کارگردانی انتخاب شدند. در ادامه با مجله نوبل همراه باشید.

به گزارش ددلاین، مارگارت کوالی، نامزد گلدن گلوب و جرالدین ویسونافن، بازیگر معجزه‌کاران، رسماً برای نقش‌های اصلی فیلم بدون عنوان Focus Features انتخاب شدند که اتان کوئن به‌صورت انفرادی آن را به عهده دارد. فیلمبرداری این فیلم از پاییز 2022 آغاز خواهد شد. بنابراین برای انتشار جزئیات بیشتر نباید خیلی منتظر بمانیم.

مارگارت کوالی بیشتر برای بازی در سریال درام ماوراء الطبیعه HBO The Leftovers شناخته می‌شود. این بازیگر آمریکایی سال گذشته در مینی سریال خدمتکار نتفلیکس ایفای نقش کرد که دومین نامزدی جایزه امی بهترین بازیگر زن در مینی سریال را برای او به ارمغان آورد.

از آثار برجسته جرالدین ویسونافن می‌توان به فیلم Blockers و فیلم Bad Education اشاره کرد. این بازیگر استرالیایی اولین نقش‌های اصلی خود را در کمدی رمانتیک The Broken Hearts Gallery به کارگردانی ناتالی کرینسکی و فیلم درام Hala ایفا کرد که برای اولین بار در جشنواره هنر و سینما فیلم ساندنس به نمایش درآمد.

اتان کوئن و تریشیا کوک نگارش فیلمنامه این فیلم بدون عنوان را بر عهده دارند و به عنوان تهیه کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. جزئیات داستان این فیلم هنوز مخفی مانده است، اما ظاهرا داستان آن حول محور یک سفر جاده‌ای می‌چرخد. رابرت گراف، تیم بیوان و اریک فلنر از Working Title تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

برادران کوئن برای کار بر روی آثار تحسین شده‌ای مانند Raising Arizona، Fargo، The Big Lebowski، No Country for Old Men، Burn After Reading and Burning)، True Grit و The Ballad of Buster Scruggs شناخته شده‌اند. آنها در طول چند دهه همکاری خود جوایز بسیاری از جمله 6 جایزه اسکار در شاخه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را از آن خود کردند. اکنون اتان کوئن به تنهایی فیلم بلند جدیدی را کارگردانی می‌کند.

نقد فیلم در مدت معلوم؛ به روایت واقعیت‌های پنهان

منبع: deadline


بیشتر بخوانید:

باستر کیتون

بهترین کمدین های هالیوود

بهترین فیلم ترکیه ای

 

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا