هنر و سینما

پایان فیلمبرداری سریال Twisted Metal

نویسنده سریال Twisted Metal با انتشار تصویری از محل ساخت این پروژه از اتمام فیلمبرداری دومین مجموعه تلویزیونی پلی استیشن خبر داد.

با اعلام پایان فیلمبرداری فصل اول سریال Twisted Metal توسط مایکل جانتون تهیه کننده و نویسنده این سریال، حالا این پروژه وارد مرحله تدوین و جلوه‌های ویژه نهایی شده است. تصویربرداری این سریال از اردیبهشت ماه آغاز شده اما مشخص نیست مراحل پس از تولید این سریال چقدر طول می‌کشد.

جانتان با انتشار توئیت‌های متعددی می‌گوید که در طول فیلمبرداری این سریال مشکلات جسمی زیادی مانند مسائل آب و هوایی و سختی کار با ماشین‌های سنگین وجود داشت اما اعضای گروه سازنده این سریال توانستند فیلمبرداری تمام قسمت‌ها را به پایان برسانند. این مجموعه حدود یک هفته زودتر از زمان مقرر تحویل همچنین در تصویری که جانتان به اشتراک گذاشته است، لوگوی جدید این سری را می‌بینیم که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است.

این سریال که قرار است از شبکه Peacock پخش شود، اقتباسی متفاوت از بازی Twisted Metal سونی خواهد بود. علاوه بر پلی استیشن پروداکشنز، تلویزیون سونی پیکچرز و یونیورسال تلویزیون این مجموعه را تولید خواهند کرد. آنتونی مکی در نقش جان دو، توماس هیدن چرچ در نقش مامور استون و ویل آرنت به عنوان صداپیشه شخصیت معروف Sweet Tooth از جمله بازیگران اصلی این مجموعه اکشن خواهند بود.

آرنت بیشتر به عنوان صداپیشه بروس وین/بتمن در فیلم لگو شناخته می‌شود و مکی نقش کاپیتان آمریکا را در دنیای سینمایی مارول بازی می‌کند. اگرچه هنوز تاریخ پخش این سریال توسط NBCUniversal اعلام نشده است، اما احتمالاً می‌توان انتظار داشت که دومین مجموعه تلویزیونی پلی استیشن در ماه‌های پایانی سال 2023 از شبکه طاووس پخش شود.

نقد فیلم جاده خاکی | نقد فیلم Hit the Road

علاوه بر جانتون، رت ریس و پل ورنیک که سابقه نوشتن فیلمنامه برای فیلم‌های Deadpool و Zombieland را دارند، از جمله نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال Twisted Metal هستند. دیوید اسکات جفری که به عنوان خالق این مجموعه و کارگردان قسمت اول بازی God of War شناخته می‌شود، تاکنون در روند تولید این مجموعه حضور نداشته است.

نظر شما در مورد کاربران مجله نوبل در این مورد چیست؟ شما می‌توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

 

منبع: comicbook

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا