موبایلتکنولوژی و دیجیتال

پوکو تاریخ عرضه رسمی گوشی های M5 و M5s را اعلام کرد

پوکو تایید کرده است که دو گوشی هوشمند Poco M5 و M5s به طور رسمی در رویداد 5 سپتامبر این شرکت رونمایی خواهند شد و طبق گزارش‌های قبلی، مدل M5 از تراشه Helio G99 مدیاتک قدرت می گیرد. در ادامه با مجله نوبل همراه باشید.

پوکو در حال کار بر روی چند گوشی میان رده جدید است تا به مجموعه در حال گسترش خود اضافه کند. این برند امروز اعلام کرد که این گوشی‌ها را در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور 1401) طی یک رویداد آنلاین در ساعت 20:00 به وقت پکن رونمایی خواهد کرد.

گوشی‌های جدید پوکو با نام‌های Poco M5 و M5s عرضه خواهند شد. در واقع نام این دو دستگاه موبایل در دعوتنامه مراسم معرفی آنها درج شده است. پیش از این اطلاعاتی درباره یکی از گوشی‌های آینده پوکو با تراشه Helio G99 منتشر شده بود که احتمالا مربوط به مدل M5 است.

به گفته تکنولوژی و دیجیتال GSMArena، Poco M5 از صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با وضوح Full HD+، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی و حسگر اثر انگشت در لبه جانبی استفاده خواهد کرد. این دستگاه در سه پیکربندی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم در دسترس خواهد بود. پیش بینی می شود این محصول به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 به فروش برسد. بر اساس شایعات، این گوشی با قیمت 15000 روپیه هند (حدود 189 دلار) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

بررسی گوشی نوبیا z50 Ultra؛ برتری صفحه نمایش و کارایی بالا

از سوی دیگر، پوکو M5s قرار است در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید عرضه شود و علاوه بر این، مانند برادر خود در سه کانفیگ با 64 تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 تا 6 گیگابایت به فروش برسد.


بیشتر بخوانید:

 

منبع: gsmarena

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا