موبایلتکنولوژی و دیجیتال

هواوی Nova 10z با دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی شد

Nova 10z جدیدترین گوشی میان رده هواوی با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.6 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. در ادامه با مجله نوبل همراه باشید.

هواوی امروز گوشی‌های موبایل سری میت 50 را معرفی می‌کند و در حالی که طرفداران این برند منتظر آغاز رویداد جدید بودند، ناگهان نام یک دستگاه میان رده در فروشگاه رسمی هوآوی ظاهر شد: Huawei Nova 10z. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد و 230 دلار قیمت دارد. دستگاه جدید هواوی بسیار شبیه به هواوی Nova 8 SE Youth است اما دوربین قدرتمندتری دارد.

به گزارش GSMArena، پنل جلویی هواوی Nova 10z میزبان یک صفحه نمایش LCD 6.6 اینچی با وضوح 1080p است. در بالای صفحه نمایش گوشی یک سوراخ دایره ای برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

هوآوی مدل دقیق تراشه را ذکر نکرده است، اما می‌گوید Nova 10z از یک سیستم روی تراشه با پردازنده مرکزی هشت هسته ای استفاده می کند. مشخصات فنی این تراشه ما را به یاد Kirin 710A استفاده شده در گوشی Nova 8 SE Youth می‌اندازد.

گوشی جدید هواوی در پیکربندی‌هایی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. هوآوی به رم دستگاه اشاره ای نکرده است.

مهم ترین نکته در مورد گوشی هواوی Nova 10z دوربین پنل پشتی آن است. دوربین اصلی گوشی از سنسور 64 مگاپیکسلی در پشت لنز با دیافراگم f/1.9 و دوربین دوم از سنسور هشت مگاپیکسلی و لنز فوق عریض با دیافراگم f/2.4 و سومی استفاده می‌کند. دوربین دارای سنسور دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو است.

بررسی لپ تاپ HP Victus 15؛ بررسی ویژگی‌ها، عملکرد، نقاط قوت و ضعف

هواوی Nova 10z به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی جدید هواوی با سیستم عامل هارمونی 2 عرضه می‌شود در حالی که چینی‌ها هارمونی 3 را نیز معرفی کرده‌اند. انتظار می‌رود میت 50 و میت 50 پرو اولین گوشی‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی 3 باشند. هواوی Nova 10z دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و بلوتوث 5.1 است.

هواوی Nova 10z هم اکنون در چین با قیمت پایه 230 دلار قابل خریداری است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز موجود است.


بیشتر بخوانید:

 

منبع: GSMARENA

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا