مد و استایل

بهاری ترین پا در دستان خود با صندل جدید ۱۴۰۲؛ صندل جدید 1402

صندلهای زیبای زنانه ؛ انواع صندل زنانه ؛ نام انواع صندل زنانه ؛ صندل زنانه شیک ؛ دمپایی صندل زنانه شیک ؛ مدل جدید صندل دخترانه؛ صندل زنانه جدید ؛ صندل دخترانه جدید؛ صندل جدید ۱۴۰۲؛ صندل جدید 1402

در این مقاله با انواع مدل صندل جدید ۱۴۰۲ با شما هستیم. تابستان هر سال یکی از فرصت‌هایی است که بسیاری از دختران و زنان منتظر آن هستند. زیرا پوشیدن لباس‌های تابستانی با همه طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت، زیبا و دلپذیر همه را به وجد می‌آورد. در این بین صندلی‌های تابستانی محبوب همیشه مورد توجه بوده‌اند و در این مقاله انواع مدل صندل زنانه شیک و مدل صندل زنانه جدید و دخترانه زیبا را معرفی می‌کنیم که می‌توانید در سال 1402 با دیگر اجزای استایل خود ست کنید؛ پس تا انتهای این مقاله با مجله نوبل همراه باشید.

صندلهای زیبای زنانه
صندلهای زیبای زنانه

اگر فکر می‌کنید انواع صندل‌های زنانه زیبا می‌توانند از تابستان برداشته شوند، باید بگوییم که استایل تابستانی شما بدون آنها کم خواهد شد. بنابراین در کنار دیگر اجزای لباس خود، باید یک جفت مدل صندل زنانه شیک و مناسب و زیبا بسازید. به زبان ساده، صندل یک کفش سبک است که در آن قسمت‌هایی از پا آزاد و در معرض هوا قرار می‌گیرد. تنوع این نوع دمپایی بسیار زیاد است، اما بگذارید برخی از انواع مدل صندل زنانه شیک و مدل صندل زنانه جدید و دخترانه را به شما معرفی کنیم.

صندل‌های انگشتی

صندل‌های وج، که در ایران به صندل‌های انگشتی معروف هستند، دارای پوشش انگشتی هستند و معمولاً صاف و بدون پاشنه هستند. با این حال، انواع مختلفی از پاشنه وجود دارد. آنها ممکن است چرمی، کدر یا انواع دیگر باشند، اما همه آنها ویژگی‌های یکسانی دارند.

انواع صندل زنانه
انواع صندل زنانه

این نوع صندل مخصوصاً برای سبک بوهو مناسب است و با یک کلاه بزرگ تابستانی، یک مانتو زنانه با طرح نازک و یک پیراهن رنگ روشن، ترکیب ایده‌آلی ایجاد می‌کند. همچنین میتوانید مقاله مشخصات کفش اسیکس اصل را نیز مطالعه کنید.

استایل رترو چست | بررسی سبک رترو Retro Style

صندل دخترانه لژدار

نام انواع صندل زنانه
نام انواع صندل زنانه

یکی از مد و استایل های راحت و جالب سال 2021 که از سال گذشته رواج داشته است ، صندل‌های استیلتو است که بیشتر جنس آنها دخترانه و اسپرت است، همچنین از صندل‌های زنانه زیبا به شمار می‌روند که تا حدودی شبیه کفش‌های کتانی هستند؛ تفاوت در این است که صندلی‌های لژ معمولاً در برخی قسمت‌ها باز هستند، اما همه آنها دارای لژ راحت هستند که معمولاً از مواد لاستیکی و به شکل پاشنه پا ساخته شده‌اند.

صندل پاشنه بلند

صندل زنانه شیک
صندل زنانه شیک

بدون شک یکی از محبوب‌ترین مدل صندل زنانه شیک برای زنان و دختران کفش‌های پاشنه بلند است. این نوع صندل‌ها با شکل زیبا و زیبا بیشتر زوایای زنانه افراد را نشان می‌دهند. بنابراین، اگر به دنبال درخشش در یک مهمانی یا مهمانی عصرانه در یک بعدازظهر گرم تابستانی هستید، این مدل صندل پاشنه دار دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

صندل بند دار

دمپایی صندل زنانه شیک
دمپایی صندل زنانه شیک

این نوع صندل‌ها، همانطور که از نامش مشخص است، با نخ در اطراف پا بسته می‌شوند و هدف این است که تا جایی که ممکن است پا را در معرض هوا قرار دهید تا خنک بماند. صندل‌ها معمولاً تسمه‌ای یا بند دارند و اگر زیر زانو ادامه پیدا کنند، صندل‌های رومی نیز نامیده می‌شوند که در سبک بوهو بسیار محبوب هستند.

صندل گلادیاتور

مدل جدید صندل دخترانه
مدل جدید صندل دخترانه

صندل گلادیاتور مدل تازه از انواع صندل جدید 1402 است. صندل‌های گلادیاتور و تسمه شباهت‌هایی با یکدیگر دارند اما در اصل دو نوع متفاوت هستند. هر دو معمولاً از بالای مچ تا زیر زانو امتداد دارند، اما در حالی که صندل‌های بند دار فقط با پیچاندن بندها دور پا سفت می‌شوند، مدل صندل‌های زنانه جدید گلادیاتور دارای سگک های متعددی هستند و معمولاً با زیپ متصل به پشت پا بسته می‌شوند. به جالب اینجاست که این مدل صندل امروزه کاربردی زنانه دارد و اگرچه اغلب بدون پاشنه است، اما گاهی اوقات می‌توانید مدل صندل‌های زنانه شیک را به این شکل اما با کفش پاشنه بلند مشاهده کنید.

نحوه لباس پوشیدن برای مصاحبه | لباس مناسب استخدام

صندل کنفی از زیبایی‌های بی‌پایانِ تابستان

صندل‌‌های کنفی که حتی به صندل‌های حصیری هم معروف شده‌اند، جزو انواع پرطرفدار صندل دخترانه جدید به شمار می‌آیند. ردپای این نوع پاپوش‌های جذاب و زیبا را مانند صندل‌های گلادیاتوری می‌توان در طول تاریخ مشاهده کرد.

صندل های زیبای شیشه ای

صندل زنانه جدید
صندل زنانه جدید

صندل‌های شیشه‌ای دارای پاشنه‌های شفاف هستند، به همین دلیل بسیار جذاب هستند. البته صندل‌های شیشه‌ای تنها به داشتن پاشنه‌های شفاف محدود نمی‌شوند و ممکن است دارای الگوی تالک باشند که جذابیت زیادی نیز به استایل شما می‌بخشد. این مدل صندل زنانه شیک ناخودآگاه ما را به یاد افسانه‌ها می‌اندازد و ظاهر رویایی به تیپ شما می‌بخشد.

صندل های جلوبسته، از میولز تا اسلیپرز

صندل دخترانه جدید
صندل دخترانه جدید

صندل‌های جلوبسته بیشتر از این‌ نظر جذاب هستند که به راحتی می‌توان‌ آن‌ها را از پا درآورد. این نوع صندل زیبای زنانه که طرح‌ها و زنگ‌های پایان‌ناپذیری دارد، بسیار راحت است اما اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید تا طی تابستان انگشتان و بخش جلویی پا در معرض هوا باشد، میول‌ها مناسب شما نیستند. آن‌ها در حقیقت شباهت زیادی به اسلیپرها دارند که نوعی صندل راحتی برای خانه محسوب می‌شوند.

صندل های راحت طبی

صندل بند دار
صندل بند دار

صندلی‌های راحتی طبی هم زیبا هستند و هم متناسب با اندام شما ساخته شده‌اند. به همین دلیل است که می‌توانید مدت طولانی با این نوع کفش‌ها کار کنید یا راه بروید و مشکلی مانند کمردرد نداشته باشید. نکته این است که شما باید چنین مدل صندل زنانه جدید را از مراکز معتبر تهیه کنید؛ زیرا تولید آنها باید طبق روش‌های استاندارد انجام شود.

صندل طبیعت گردی

صندل‌های پیاده روی نوعی کفش راحتی هستند که در برخی قسمت‌ها باز هستند. به همین دلیل، می‌توانید از آنها برای عبور از رودخانه‌های کم عمق یا عبور از مناطق مختلف مانند کوه‌ها و بیابان‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که به دلیل باز بودن صندلی‌های طبیعت، از آنها در مناطقی که خطر خراشیده شدن یا آسیب دیدن حشرات یا حیوانات وجود دارد استفاده نکنید. انواع صندل‌های ساحلی یکی از این صندل‌ها محسوب می‌شوند، اما رنگ‌های بسیار زیباتر و طرح‌های جذاب‌تری دارند که با طراحی خاص، آنها را برای قدم زدن در کنار ساحل، عبور شن و ماسه از اطراف و داخل آن و لذت بردن از این منطقه مناسب می‌کند.

بهترین برند جوراب واریس پا | بهترین مارک جوراب واریس

صندل‌های مجلسی

مدل صندل دخترانه
مدل صندل دخترانه

تنوع و رنگبندی صندل‌‌های مجلسی تمامی ندارند. این نوع پاپوش زنانه می‌تواند به شکل‌هایی که قبلا گفتیم وجود داشته باشند اما اگر در تشخیص آن‌ها از کفش‌ های مجلسی شک دارید، به این توجه کنید که آیا قسمت‌های آزادی در این نوع پاپوش وجود دارد یا خیر. اگر وجود داشته باشد، صندل مجلسی است اما اگر از همه طرف احاطه‌شده و بسته باشد، شما یک جفت کفش مجلسی خواهید داشت.

صندل ابری، مناسب برای خانه و خیابان

صندل‌های ابری از دیگر انواع صندل های زیبای زنانه هستند که می‌توان آن‌ها را در خانه یا خیابان در قالب جزیی از عناصر استریت استایل پوشید. کفی نرم این نوع مدل صندل زنانه شیک، آن را برای پیاده‌روی‌های کوتاه مناسب ساخته و ظاهری جذاب به آن‌ها می‌دهد. در کنار این پاپوش‌ها، صندل‌ های لاانگشتی هم وجود دارند که به صورت بدون پاشنه و تخت یا پاشنه دار در بازار وجود دارند.

گفته می‌شود که صندل‌ها تاریخی به قدمت ۱۰ هزار سال دارند. جالب است بدانید که در سراسر جهان هم از چنین پاپوش‌هایی استفاده می‌شده ولی در شکل و جنس تفاوت‌هایی وجود دارد. با این وجود، جالب است بدانید که ریشۀ کلمه «صندل» در حقیقت یونانی و به‌طور بالقوه، ایرانی است. در این مطلب، شما را با انواع صندل زیبای زنانه و دخترانه آشنا کردیم.

گالری مدل صندل جدید ۱۴۰۲

صندل جدید ۱۴۰۲
صندل جدید ۱۴۰۲
صندل جدید 1402
صندل جدید 1402
صندل دخترانه ۱۴۰۲
صندل دخترانه ۱۴۰۲
صندل زنانه ۱۴۰۲
صندل زنانه ۱۴۰۲
مدل صندل دخترانه
مدل صندل دخترانه
صندل جدید زنانه ۱۴۰۲
صندل جدید زنانه ۱۴۰۲
صندل ۱۴۰۲
صندل ۱۴۰۲
صندل جدید دخترانه ۱۴۰۲
صندل جدید دخترانه ۱۴۰۲
صندل دخترانه جدید ۱۴۰۲
صندل دخترانه جدید ۱۴۰۲
صندل جدید
صندل جدید
جدیدترین صندل زنانه ۱۴۰۲
جدیدترین صندل زنانه ۱۴۰۲
مدل صندل جدید۱۴۰۲
مدل صندل جدید۱۴۰۲
صندل دخترانه مجلسی
صندل دخترانه مجلسی
مدل صندل دخترانه 1402
مدل صندل دخترانه 1402
مدل صندل ۱۴۰۲
مدل صندل ۱۴۰۲

منبع: zaya.io

مطالب مرتبط:

خوشبو کردن لباس‌

تفاوت مد و استایل

5/5 - (1 امتیاز)

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا