هنر و سینما

پخش قسمت غافلگیر کننده و جدید سریال The Sandman توسط نتفلیکس

نتفلیکس امروز دو قسمت جدید از مرد شنی را به شکلی غیرمنتظره و غافلگیرکننده منتشر کرد.

اواسط همین ماه بود که سریال The Sandman از نتفلیکس پخش شد و توانست نظر کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. هم اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون قسمت‌های جدید و تکمیلی سریال The Sandman منتشر شده است.

نتفلیکس امروز با انتشار یک قسمت ویژه که در واقع دو قسمت است، طرفداران Sandman را شگفت زده کرد. قسمت اول A Dream of A Thousand Cats نام دارد که در واقع یک قسمت انیمیشنی خاص است.

این خط داستانی بر اساس یکی از قسمت‌های کمیک Sandman با همین نام تولید شده است. در این قسمت شاهد حضور ساندرا اوه، جیمز مک آووی، دیوید تنانت، رزی دی، دیوید گیسی، جو لیخت، مایکل شین، نانسو آنوزی، دایان مورگان، تام وو و نیل گیمن به عنوان صداپیشه هستیم. دومین قسمت ویژه سریال The Sandman یک اپیزود لایو اکشن به نام Calliope است که ملیسانته ماهوت، صداپیشه بازیگر نقش کاساندرا در Assassin’s Creed Odyssey حضور دارد.

در کتاب مصور Sandman، وقایع این قسمت در قرن بیستم اتفاق می‌افتد، زمانی که این شخصیت توسط یک نویسنده گرفته می‌شود و به‌عنوان منبع دائمی الهام با او باقی می‌ماند. علاوه بر ماهوت، آرتور درویل، نینا وادیا، سعد فارس، دینیتا گویل، کوین هاروی، آمیتا سومان و درک جاکوبی دیگر بازیگران قسمت ویژه سریال The Sandman هستند. سریال Sandman در حال حاضر یکی از پربیننده ترین برنامه‌های نتفلیکس است که به مدت دو هفته لیدر این سریال بوده است.

تام استوریج، کربی هاول باپتیست، میسون الکساندر پارک، گوندولین کریستی، ویویان آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک، آسیم چوداری، سانجیو بسکار، جنا کلمن، نیام والش، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، کیو رائو، استیون فرای، رازان جمال، ساندرا جیمز یانگ و پاتون اسوالت از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Sandman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

نقد فیلم مردن برای یک دلار (Dead For A Dollar)

دیوید اس. گویر با سابقه نگارش فیلمنامه Blade II، Batman Begins و Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نگارش فیلمنامه Wonder Woman به عنوان مجری برنامه، نویسنده، حضور دارند. و تهیه کنندگان در سریال Sandman و Gaiman نیز در ساخت سریال به آنها کمک می‌کند.

 

________________________________________________________________________________________

بیشتر بخوانید:

 

منبع: ign

این مطلب چقدر براتون مفید بود؟

مجله نوبل

سایت مجله نوبل یک سایت خبری و فرهنگی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تکنولوژی، فیلم و سینما، مد و استایل، سبک زندگی و ... فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید به آخرین اخبار و گزارش‌ها در این حوزه‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین مقالات، نقد و بررسی فیلم‌ها، محصولات تکنولوژی و مد را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا